Funderingar över praktiken

Det närmar sig sakta men säkert den två veckor långa praktiken som kommer direkt efter sportlovet.
Förra gången var jag på praktik i ett för mig mycket stort stall med väldigt mycket häst. Det var visserligen lärorikt men också stressigt. Den här gången har jag funderat på några ställen som inte ens är hälften så stora i antal hästar. Känner att jag behöver börja från något mindre ställe nu i ettan för att sedan gå upp i större och större stall. Tror jag lär mig mer på att få börja på något litet. Har just nu tre ställen jag funderar på och vet inte riktigt vilket jag ska prioritera som nummer "ett" då jag tror att alla ställena är ungefär ganska jämnlika.
Funderar vidare så länge..
 
Här var jag i litet stall på praktik i nian. Han som har stallet föder upp ardennerhästar. :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0