skööönt att vara hemma igen

Ännu en vecka i Wången livet är över så nu är jag hemma och chillar över helgen, igen. De två kommande veckorna tror jag dock att jag blir kvar på Wången då jag har jour två helger i rad. Man kan ju i och för sig alltid byta med någon men jag tror nog att jag överlever två veckor. Har ju inte stannat över en enda helg hitills så det kanske börjar bli dags snart?
 
I dag slutade vi tidigt och kom till stan strax före tre tror jag. Gick runt där med Tilda och kollade en snabbis i några klädaffärer innan vi gick på donken. Usch.. me </3 donken.
 
Gick sen ner till tågstationen, eftersom att hon inte hittade dit själv. Jag visste knappt vart tågstationen var men nu vet jag det till 100%. Börjar ju bli stadsproffs i Östersund - vet vart allt ligger.
 
Har varit hemma nu ett litet tag, åkt till hästarna och släppt in dem från regnet. Vi har även renoveringsplaner på stallet för att göra det bättre. Ta bort taket(asså taket i stallet och inte själva plåttaket) för att få bättre luftcirkulation, har ju haft lite problem med fukten så vi hoppas på att det ska bli bättre om man tar bort taket, vilket är ganska självklart att det blir.
 
Nu ska jag sova lite. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0