Hopp om livet

Skrev ju i förra inlägget att jag kanske inte skulle vilja gå kvar på skolan längre. Well, i går och större delen av dagen i dag så har jag varit helt jävla tom i huvudet sedan beskedet kom..
Men nu så ser det inte riktigt lika hemskt ut längre, även om ingenting är bestämt ännu så känns det ändå bättre så här och förhoppningsvis så kan jag hålla mig fokuserad på lektionerna.
 
Körde ju mitt första licenslopp i dag med Ragge, blev godkänd men kände då också att jag var tom och helt ofokuseerad på allt även fast att jag försökte. Gick lite trögt på volten men allt blev bra till slut.
Dagen började dåligt men slutade bra - jätteglad över det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0