Nu är det bara att skjuta sig

Har precis fått höra vad jag fick på Nationella i matte.. som några redan vet så är jag och har aldrig varit duktig på matte. Eller duktig.. jag förstår inte ens någon logik alls med matten och har apsolut ingen motivation alls.. och tro mig, jag har försökt att skaffa motivation men av någon anledning så går det inte? Hur som helst så nådde jag inte poängen för G i nationella och det är ju inte så jävla bra. Så nu sitter man här och känner sig helt jävla misslyckad med första provet någonsin som man inte blev godkänd i. Så nu får man gå och må piss hela dagen och låta det bli ett mörkt minne som ska förfölja mig resten av livet. 

Tursamt nog för mig så skulle det inte påverka mitt slutbetyg och det är jag evigt tacksam över! Det fattas bara att jag ska bli underkänd i något ämne så att jag inte får komma in på Wången..

Nu ska jag öva på geometrin så att jag iallafall kan få ett till poäng även om det inte räcker för ett G. :(

Kommentarer
Postat av: Rebecca Gumse

Jag nådde inte G i engelskan typ :S

Asså på NP.

Men de gör ju inget som att NP bara kan höja betygen!:)

Så de är inget att deppa för moa ;)

De gör ju ändå inga ändringar i betygen ;)

2012-05-24 @ 22:06:40
URL: http://beccagumze.blogg.se/
Postat av: Moa

Ja, du har rätt men det känns förjävligt att ha fått ett IG även om det typ inte gör någonting.. :|

2012-05-25 @ 17:12:52
URL: http://jamtkusk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0