Behind my eyes is something growing bigger

Det börjar brännas nu
Fyfan.. det är bara 19 ynka dagar kvar tills det är skolavslutning! Förstår ni 19 dagar sen är vi inte längre klass 9 på Anders olof. Usch.. tyckte nyss att jag satt i kyrkan och gick på sommarlov, då jag gick ur åttan och nu är det snart dags att sätta sig på kyrkbänken igen om inte ens 3 veckor. Har inte tänkt så mycket kring det här med att man aldrig kommer att träffa vissa personer igen men nu då jag väl tänker på det tycker jag att det kommer bli lite tråkigt. För på något sätt har ju ändå alla i klassen funnits där även om man inte alltid tänkt på det, var och en har ju format just våran klass på sitt säregna sätt och gjort nian till vad vi är. Först visste jag inte hur jag skulle orka 4 år med den här klassen men faktum är att dessa 4 åren har gått ruggigt fort och mestadelen av den här tiden har varit en riktigt rolig tid att spendera.

Sen går jag vidare, ensam
Snart eller rättaresagt på Söndag så kommer vi att åka iväg på våran klassresa som vi jobbat och slitit med i 4 års tid. Och den var jag inte heller så pepp på för en tid sedan men nu ser jag bara fram emot den och jag har en känsla av att den kommer bli riktigt bra den också, en sista gemensam grej vi gör innan vi står där i kyrkan med finkläderna på. De här sista 3 veckorna ska jag bara ha kul. Efter det så kommer jag att gå vidare, ladda om under sommardagarna på lovet för att sedan bege mig mot vackra Alsen där nya människor och helt andra erfarenheter väntar. Men jag är säker på att tiden från Anders Olof inte kommer blir bortglömd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0