Vet inte vilka jag ska välja?

Vilka tycker ni är snyggast? Jag har verkligen ingen aning om vilka jag ska köpa..
Det lutar först lite åt de längst till höger men sen till de i mitten och de till vänster ser ju inte heller så dum ut.
Om jag hade pengar så skulle jag köpt alla tre men nu har jag ju inte de pengarna så det får bli ett par av dessa tre, men vilka!?
 
Släng in en komentar om vilka ridbyxor du tycker ser bäst ut. Du behöver inte ens hålla på med ridning, jag vill bara höra vilka av dessa ridbyxor som du tycker ser bäst ut.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelieee

Dom i mitten helt klart, annars dom till höger x)

Svar: OKey, tack för svaret! (:
jamtkusk.blogg.se

2012-08-09 @ 22:35:56
Postat av: Anonym

Dom i mitten helt klart, annars dom till höger x)

Svar: OKey, tack för svaret! (:
jamtkusk.blogg.se

2012-08-09 @ 22:36:04
Postat av: Mika

Dom till höger :)

Svar: OKey, tack för svaret! (:
jamtkusk.blogg.se

2012-08-09 @ 23:06:09
URL: http://miikaas.blogg.se
Postat av: Anonym

Högra paret :)

Svar: OKey, tack för svaret! (:
jamtkusk.blogg.se

2012-08-09 @ 23:25:29
Postat av: Rebecca Gumse

Dom i mitten !:D eller ja jag tycker dom är snyggast;)

Svar: OKey, tack för svaret! (:
jamtkusk.blogg.se

2012-08-10 @ 01:28:56
URL: http://beccagumze.blogg.se
Postat av: almis

Jag tycker dom i mitten! :)

Svar: Okey, tack för svaret (:
jamtkusk.blogg.se

2012-08-10 @ 16:37:27
URL: http://almaasvensson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0