Sista dagen innan jag åker

I morgon åker jag till Wången! D:
Så i dag blir det att säga hejdå av alla här hemma. Åh... vad jobbigt allting är, det känns verkligen som att jag ska flytta för alltid och aldrig komma tillbaka igen. Jag försöker intala mig själv att jag ska försöka komma hem de flesta helger och loven ska jag åka hem på.
 
Det här är min dröm och jag har längtat så otroligt mycket efter detta, att få utbilda mig inom travet och bli något som jag verkligen har intresset för. Men nu då det väl är dags i morgon så känns det skit nervöst. Jag tänker för mycket helt enkelt och då jag tänker så tänker jag de mest dumma sakerna, allt ifrån att jag kanske inte har de kunskaper som krävs(jag tänker detta TROTTS att SKOLAN har skrivit på sin hemsida att INGA speciella förkunskaper krävs) sen tänker jag på om jag får några vänner eller inte och hur alla andra  på skolan kommer att vara osv... Jag måste vara lité efterbliven då jag egentligen vet att detta inte är något att oroa sig för.

Kommentarer
Postat av: Anonym

man ska inte tänka så mycket eller ta saker så allvarligt. hakunamatata! blir skit bra, roligt och intressant det där!!

Svar: haha, ja, sant.
jamtkusk.blogg.se

2012-08-18 @ 12:10:59
Postat av: Jenny

Kan lova dig att du kommer få många kompisar :)
Känner dom flesta som börjar 1:an och visst kan dom mkt om trav och så men dom är jättesnälla och lär dig nog massor inom travet :)

Svar: Det låter bra de (:
jamtkusk.blogg.se

2012-08-18 @ 14:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0