Onsdag

 
Blää, snart är det söndag och då åker jag. Mycket som ska fixas fram tills dess, håret ska klippas, kläder och utrustningen ska packas osv. Känns lite som att jag ska flytta för gott.
 
I dag var det oväntat fint väder på eftermiddagen och hela kvällen. Tror det blev uppåt en 23 grader varmt ett tag. Typiskt.. nu då sommarlovet snart är över så kommer solen fram.. Passade på att ta fram Trolle och Challe på gräsmattan så de fick beta av lite av gräset som växer så det knakar. Eftersom att de är så pass lydiga att de inte går av gården så gick jag in och kollade på travet och då jag kommer ut senare står det två fjordingar i hagen nedanför huset och ser helt förskräckta ut. Kunde nog bero på att trolle vandrat iväg till skogs och bökade på som en anonym björn bland buskarna. Challe var dock snäll som nöjde sig med att hålla sig på gräsmattan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0