Besviken

Var till stan i dag och kollade på ridbyxor och jag blev rätt så besviken på hur de såg ut i verkligheten. Ett par var jättekonstiga i utseéndet och såg helt mupp ut och ett par hade inte inkommit alls. De mörka såg dock helt okej ut men då fanns de istället inte i rätt storlek, antingen var de en storlek för liten eller två storlekar för stor.
 
Jag kunde ju inte heller vänta på att de skulle få in fler ridbyxor då jag börjar på Wången om en vecka så det fick bli ett helt annat par ridbyxor. Enkla helsvarta CRW för 520:- Vilket i och för sig var en ganska bra affär då jag sparade en hundring men jag hade jättegärna velat ha ett par jeansridbyxor. Men jag blev i alla fall nöjd med de ridbyxor jag valde i slutändan.
 
Åkte sedan ner till Skopunkten och letade efter ett par vanliga gå skor som jag ska ha då jag tar mig till och från Wången. Det blev ett par svarta sneakers för 300:- Så i helhet blev shoppingen i stan bra även om jag misströstar lite över hur jag hade tänkt mig med jeansen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0