Mer uppdatering

I dag har jag övat lite på defelering, ytterst lite dock. Hade Armani eftersom att Ragge skulle få skor fixade.
Efter att vi övat på defelering så körde vi två motionsvarv på slingan. Armani har varit halt så jag fick ta det lugnt med honom men det gick bra och han var jätteduktig.
 
I går körde jag Ragge till Rönnåsen och han sprang riktigt bra en bit efter vägen. Han behöll en snabb fin trav en ganska lång sträcka och hade inga planer alls på att gå över i galopp. Jätte duktig är Ragge <3
Han blev dock rejält svettig så jag ska klippa honom på Torsdag så att han inte ska bli så svettig under träningarna. De där extrakilona runt magen är säkert en bidragande faktor till att han blir svettig också. ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0