Fredag-Lördag-Söndag

I går åkte jag och de allra flesta på Wången hem till sig. Tog transferbussen som går vid två varje fredag.
Bellmund och jag gick runt på stan i ett par timmar och kikade i lite klädaffärer. Jag hittade världens snyggaste och skönaste jeans på gina men bestämde mig för att spara pengarna. Men nästa gång jag går där så ska jag köpa dem!
 
Blev lite hungriga också. Jag som har gått på sallad typ hela veckan och sprungit som en tok med hästarna har ju blivit av med några kilon sen jag började på W (Y) I alla fall så tänkte vi äta något på mcdonalds men stället var seriöst överfullt så det gick inte. *Tur tänkte jag* men så klart hittade vi ett litet gatukök i ett hörn och där kunde jag bara inte motstå att beställa en lövbit med strips och bea. :c
 
Tur att de har ett gym på W som man kan använda hur mycket man vill!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0