Kört Ragge och Myran

Bright lightning - är bäst
På eftermiddagskörningen så hade jag Ragge och Myran.
Ragge skulle gå fort på banan tillsammans med Speek som de håller på att försöka hitta farten under hovarna på.
Ragge kändes hur fin som helst och ville hela tiden öka farten men tyvärr fick han lov att sansa sig och hålla Speeks tempo. Söt Ragge som vill springa fort :)
 
Motion på slingan
Senare var det bara att stoppa om Ragge i sin box och köra ut med Myran som gick normal motion ett par varv på slingan. Har bara kört Myran en gång innan men jag tycker att hon hitills har varit fin att köra, lyssnar bra osv.
 
En hel veckas jour väntar
Har också hunnit med att ha jour nu på kvällen och kommer få ha de hela veckan ut + kommande vecka då vi har praktik här på Wången. Så nu får man ställa väckarklockan på 06:00 hädanefter. (usch.. jag som blivit så van vid att sova fram mot 8:00 ;) )
 
Slänger upp en random bild på mig och Ragge (vill kalla han för lightning btw)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0