En sväng till Sundsvall är inte fel

Tandis föörst!
Efter halv tio på skolan gick jag iväg till tandläkaren för en undersökning *som vanligt*
Tyvärr hade tydligen en tand fuckat upp sig så den ska jag laga i mitten på April. Konstigt.. jag har inte känt av något från någon tand. :o
Efter det blev det en tripp till sundsvall. Åkte med pappa som resesällskap till sjukhuset och mataffären.
Blev lite ledsen då jag insåg att jag inte hade med mig rabbaten på Hööks då jag verkligen ville köpa lite saker därifrån. Jag hade i och för sig kunnat använda mina pengar men de ska jag ha tills i morgon då jag och gänget åker in till Östersund för att se på Hungerspelen! :D


Det har varit en bra dag. Varmt och soligt!
/Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0