Vem är då jag?

Mitt namn är Moa Eriksson, född 27 januari 1996 och är för tillfället bosatt i östjämtland och bor tillsammans med min mamma. Mina största intressen är djur där hästen är den solklara favoriten bland dem. Jag äger själv fyra ponnyer, två fjordingar och två shetlandsponnyer. Har inte gått på ridskola och har heller inte ridit för instruktör så jag är mer eller mindre självlärd men såklart har min ena syster och mamma hjälpt mig genom åren med ett och annat. Så min hästkunskap bygger mycket på det.
 
Till hösten hoppas jag på att få börja på Wången med inriktning på travsport. Jag har inte varit speciellt travintresserad förr men jag har blivit mer och mer intresserad utav det nu på senare år och travet är ju den perfeckta arbetsplatsen för att få arbeta med det jag gillar mest - hästarna. Om jag kommer in på Wången så får vi väl se hur länge jag klarar mig då jag saknar nästan alla kunskaper inom det området! Haha.. *nervöst skratt*
 
Förutom hästintresset så har jag även ett starkt intresse för att fotografera och jag brukar för det mesta ha med mig kameran då jag ska någonstans. Nackdelen är att jag brukar inte orka ladda upp alla bilder jag tar. Nog om mig nu. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0