Dubbelinlägg

I går blev det ett litet photoshot på Sindy. Måste säga att en ryktborste, en trasa och en skvätt olivolja tar fram det bästa ur henne. Hon skulle kunna posera i nästa Höökskatalog med ett snyggt träns eller grimma! :DSäga vad man vill men min lilla guling är en skönhet

Passade på att puttsa ren sadeln samma dag.
Måste säga att detta var en väldigt prisvärd allroundsadel från börjes som vi köpte i vintras. Helt ärligt trodde jag inte att en sådan billighetssadel hade sådana kvaliteér. Nåväl, lädret är väl inte av apsoluta toppkvalitet men man kan ju inte begära allt för ett sådant pris, detsutom är det fullt dugligt ändå, ingenting har ännu gått sönder.
 
Passformen känns bra efter hästen och iallafall jag sitter stadigt i den och jag får ett fullt godkänt stöd för knänen. Jag har förvisso inga tiotusenkronorssadlar att jämnföra med och det är ju klart att man inte kan jämnföra en sådan med denna men jag är helt klart nöjd med den investeringen och den duger helt klart att rida i.
Allroundsadel - Kingston. Köpt från börjes-tingsryd. Prisvärd och fullt godkänd för den med mindre ekonomi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0