Blev reservklänningen till avslutning


Klänningen jag kommer att ha på Fredag.. blev reservklänningen.


Jag var hemma från högforsenloppet i dag eftersom att..
Vi skulle fixa min vita klänning genom att sy upp den. Såklart misslyckades vi eftersom att tyget var för skört och mamma var på tok för stressad så det slutade med att den gick sönder, (något som dock var en bagatell att laga) men sen så blev den helt sne och för vid istället, så vi fick se hur den andra klänningen satt som jag inte ville ha. Men efter att jag tagit på mig skorna, strumpbyxorna och sedan trixat lite med håret så såg den väl inte helt dum ut. Det är bara boleron som saknas.. *ååh.. snacka om att man är lite nervis inför fredag.*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0