Mitt första inlägg i bloggen

Eftersom att min förra blogg, Woxifera.. kolapsade av någon anledning så har jag på nytt blivit tvungen att göra ännu en blogg. Jag är faktisk väldigt sur att min förra blogg bara slutade existera eftersom att jag verkligen trivdes med den efter lite jobb. Men inget varar för evigt, speciellt inte mina bloggar verkar det som.

Den här bloggen kommer dock att handla till stor del om min vardag med hästarna, så ni som inte är några hästfantaster vet det nu. MEN, för er skull ska jag faktiskt någon gång då och då uppdatera lite med vanligt crap som ni gillar att läsa så att ni inte dör av mitt ändlösa hästskrivande. Ehehe.. x)

I morgon ska jag upp klockan sex för att göra mig i ordning till vår långa resa upp till Wången. Sjukt taggad och hoppas på att det här kommer att bli den bästa upplevelsen i mitt liv som tar mig in på rätt vägar. Vägarna jag vill hamna på. Det vill säga att jag har en dröm om att bli en framgångsrik travtränare, något som jag har klamrat mig fast i de senaste åren i hopp om att jag verkligen kan bli något. För det är på skolor som Wången som man verkligen blir något.

De har även erbjudit mig att bo på Wången en vecka innan jag bestämmer mig och det känns ju lite scary. :|
Men det är fan dags att ta sig i kragen för jag vet att jag kan göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0