Får lite smått panik..

..Nu då det är sista terminen och allt det där i nian så vill jag verkligen undvika att vara sjuk så mycket som möjligt. Jag vill kunna vara med på varje lektion, även de jobbiga, för jag behöver ett par VGn till för att jag ska känna mig säker på att jag kommer in på mitt gymnasium. Usch.. tanken har slagit mig *tänk om jag inte kommer in!?* Vad fan ska jag göra då..? Mitt liv kommer gå under om det blir så. Jag kan apsolut inte tänka mig någon annan skola eftersom att allt på Wången var perfeckt.

Hoppas att den här influensan eller vad det är försvinner så att man kan gå tillbaka till skolan snart. Tyvärr blev det ju inte så i dag men jag får istället sattsa på i morgon även om det också känns väldigt avlägset just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0