Random bilder från i dag












Red en ganska lång tur i dag på Sindy på morgonen. Det blåste en hel del och det blev självklart liite värre då jag ryktat, sadlat och tränsat, ja.. då jag var färdig helt enkelt. Men red ut i skitvädret endå och Sindy var jättefin hela tiden. Sen skulle vi in på ett skoterspår och jag tänker ju inte på att det har varit ganska varmt i några dagar nu och vad händer, jo vi går rakt genom snön! Sindy börjar då att skutta frammåt för att komma loss och då ramlade jag av. Jag ramlade mjukt och bra dock. Sindy stod några meter bort och väntade på mig. Efter det så gick jag bredvid henne efter skoterspåret som är ca 3 kilometer långt och fatta vad jobbigt det var då benen går igenom för varje steg man tar. I slutet på spåret såg vi en älg och då blir ju Sindy ganska rädd och ger ifrån sig trevliga ljud samtidigt som hon blåser upp sig till det dubbla. Älgen var smart och sprang därifrån dock. Efter det var det bara plana marker hela vägen hem och då gick hon hur fint som helst i form.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0