Nöjd tjej här







Har precis skickat efter de här grejerna från http://www.borjes-tingsryd.se/
Allroundsadel Kingston - 2175:-
Sadelöverdrag i galon - 60:-
Lädervård servetter - 50:-

Vid tanke på priserna och sortimentet så är det här enligt mig en affär som kan konkurera bra mot Hööks. Om jag ska jämnföra priser mellan Hööks och Börjes och samtidigt vad de har att erbjuda så vinner Börjes i mina ögon. Nu återstår det bara att ta reda på om kvalitén är lika bra, sämre eller bättre än Hööks produkterna. Har en föraning om att jag redan vet svaret på den frågan. Detta betyder dock inte att jag total dissar Hööks, för jag tycker Hööks är en bra affär som har mycket att erbjuda men jag tror ändå att jag hittat en ny "hemklicka" affär.

Kommentarer
Postat av: Sommar barn....

Är det en nöjd tjej som äger den här bloggen?

2012-02-06 @ 11:33:18
URL: http://evelineskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0