Hallå!

I dag hade vi Nationella igen, i svenska. Jag tycker att det gick okej, skrev en A4 sida. Valde att skriva om det där med brevet som man skulle lägga i en tidskapsel. Blev tyvärr långt ifrån nöjd eftersom att ideérna inte började komma fören på slutet då det nästan inte fanns någon tid till att klämma in allt jag ville få ner och samtidigt få det att se bra ut. Men det kändes endå okej. Efter Np var skolan slut för vår del och jag åkte hem.

Hemma så hade paketet kommit och jag måste säga att sadeln såg jättebra ut! Nu ska den bara läggas upp på hästryggen och så får man sitta in den och känna hur den känns.

I morgon ska jag åka till stan med pappa om jag får ledigt. Det är väl kanske i senaste laget och fråga om ledighet på fredag nu kanske? Aja, då ska jag in på hööks och kanske birsta, måste ju införskaffa nytt schabrak till nya sadeln och kanske även något plagg till mig själv också. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0