En nästan helt vanlig skoldag

Förutom att vi hade nationella i svenska så var dagen som vilken anna skoldag som helst. På nationella tycker jag att det gick utöver förväntan. Hade jag bara fått 10 minuter till så hade jag även hunnit läsa igenom sista sidan och svarat på uppgifterna där också. Nu hann jag tyvärr inte det men jag är iallafall nöjd med mina svar på alla de jag svarade annars, även om den sista jag skrev blev väldigt hastig.

Vi hade också idrott i dag, redskapsgymnastik. Jag bokstavligt talat hatar de där förbannade jävla plintarna som man ska hoppa över i tid och otid. Speciellt då de är 58 meter hög och 120 meter bred. Det är egentligen bara den ena av dem som jag verkligen inte kommer klara av att hoppa, kände på en gång att jag inte skulle klara det då jag testade på slutet. Den andra med studsmattan var det däremot lättare med så den tänker jag tjata på med nästa gång och då har jag förhoppningsvis egna skor med mig.

Efter en jobbig skoldag så är det endå tur att man har djuren, hästarna.. tänk om jag inte hade dessa underbara djur att längta hem till på dagarna. Då skulle nog inte dagarna gå runt för mig.

Inte 1, inte 2 men kanske 3 eller 4... that makes me sad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0