Min kära lilla ponnie

Min super mega otroligt söta lilla kelgris är bäst, bäst, bäst
 
Har varit hemma denna helgen
och skönt har det varit också! Har i princip bara varit i stallet på dagarna och pysslat med hästarna. Som jag saknar dem på veckorna då jag är på Wången. Hade jag råd så skulle jag ta med mig minst en utav dem dit, troligtvis skulle det få bli Sindy. Meen, nu går jag ju trav och det är ju sagt om jag någon gång ska ha en häst där så ska det då endast vara en travhäst. Fjording är ju nääästan som en nordsvensk.. nästaan. (Y)
 
Kört lite med rockarden
I dag började det regna då jag slutligen bestämt mig för att ta fram rockarden till Sindy. Men vad kan man förvänta sig då man bor där man bor liksom? Bra väder här är ju ungefär lika troligt som att det ska vara soligt på sommaren - minimal chans alltså. Det gick i alla fall bra att köra Sindy, pigg och glad var hon med öronen framåt hela tiden. Synd att man inte har möjlighet att ha henne klippt för då skulle jag kunna träna henne lite hårdare än vad jag kan göra nu. Hur som helst så var hon bäst.
 
Snart åker jag tillbaka mot Wången
Om några timmar så sitter jag snart på bussen tillbaka mot fjällnära Alsen. Jippi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0