Nu har man skickat efter grejer

Jag är helt seriöst.. detta är bara hälften av allt jag måste köpa. Fick ju en lista från Wången om vad jag skulle ha med mig.
 
Tycker synd om min familj som måste betala allt detta åt mig men som tur är så ser dem detta som något positvit, en möjlighet eller vad de nu brukar säga. Men jag lovar att jag på något sätt ska betala tillbaka. Så mycket som folk här hemma har ställt upp och peppat mig så är det de minsta jag kan göra. Till helgen åker vi och shoppar kläder, skor osv i stan och kanske måste vi beställa något mer från internet.
 
Jag är så glad att jag har den familj, släkt och vänner som jag har. De kunde inte ha varit bättre även om var och en (inklusive jag) har sina brister. Men det är otroligt hur pepp de kan få mig på det här. Trodde inte jag kunde bli mer pepp än vad jag redan var. Alla som ställer upp på sitt sätt är otroliga och tack vare dem känns det här som en utav de bästa händelserna i världen. Tack så otroligt mycket för allt stöd!
 
PS. nämde jag att jag kommer att ha en häst nästa år? ;)
Asså... en riktig Travhäst.

Kommentarer
Postat av: Rebecca Gumse

Men åh :O
du får skriva pm till mig på fb!!

Svar: ;)
jamtkusk.blogg.se

2012-07-05 @ 21:43:00
URL: http://beccagumze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0