Blev lite förvånad nu på Em

Till att börja med så var jag och syster ute på varsin häst och red lite i skogen. Kul kul.
Då jag kommer hem, in till mormor så kollar jag mobilen direkt och ser att någon har ringt mig med ett nummer jag inte känner igen och hade även lämnat ett röstmedelande. Kollar vad denne ville och det var Ulla från ridskolan(?) som hade ringt mig.
 
De flesta vet nog vem hon är och har säkert haft henne på ridskolan(Ammer) i något sammanhang. Jag å andra sidan fick aldrig chansen att träffa henne under den korta och ångerfulla perioden jag gick på östjämten. Hon frågade om jag ville börja rida där till hösten och ja, sorgligt men sant så kan jag ju inte det eftersom att jag då bor permanent på Wångens internat. Har ju hört att det varit en del förändringar sen jag gick på ridskolan i vintras och det kan bara ha förändrats till det bättre. Vore det inte för gymnaset så hade jag börjat utan tvekan för hon lät jättetrevlig, på ett sätt som man faktiskt blev sugen att börja där igen. Något jag aldrig trodde skulle hända dock. Men bara för att inte jag kommer kunna börja där så betyder det ju inte att inte någon annan kanske kan.. ;)
 
Apachie från ridskolan. Det var väl i princip bara henne jag hann rida på lektionerna. Fin men inte min typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0