Östersund med Emelie

I dag åkte jag med Emelie som skulle kolla på ett gymnasium i Östersund. Naturvetenskap.
Jag har bara en sak att säga till det och det är "Jag hör inte hemma där." Direkt då jag kom in genom dörrarna där så kände jag 'Vafan gör jag här?'
Visserligen var jag där som stöd för Emelie över lunchen men det kändes ganska knasigt att vara där utöver det.

Efter lunch lät jag dock Emelie klara sig själv resten av dagen medans jag gick iväg och handlade presenter på mittpunkten. Hittade väl något men de som ska få presenterna bör ju inte ha allt för stora förhoppningar på vad de ska få av mig. Sen gick jag iväg till Time, satt där i en timme och lusläste en ÖP. Sen skrvier Emelie helt plötsligt att hon smiter ifrån lektionen och är på väg mot mig. *Någon pallade inte trycket**skämt*
Nä men ja.. Emelie får förklara sin allvarliga handling själv så slipper jag göra det. Hehe.
Sen gick vi på donken och åt lite mat sen hem. Ni hade fått bilder om det inte vore för min mobil som är helt jävla värdelös. Skyll på den, inte mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0