Ojsan, har inte bloggat på ett litet tag

I tisdags hade vi matlagningstävling i nian. Jag tyckte att alla såg ut att göra god mat och inte minst snyggt upplägg som verkligen tog fram alla hjärtansdagstemat. Det kan man dock inte säga om min, Eveline och Lisas mat som praktiskt taget kastades upp på tallriken tillsammans med lite matlagningsolja, lol. x)
Men måste ändå säga att vår mat var helt fucking amazing i smaken och uppenbarligen så tyckte även dommarna det också för det var ju nämligen så att det var vi tre som vann i vår grupp!! Vi fick ett diplom och en pralinask som pris. Jag trodde personligen att vi aldrig skulle vinna. Tror jag inte Eve eller Lisa heller gjorde?

I onsdags hade vi friluftsdag och då åkte jag slalom i backen. Har inte åkt slalom på evigheter men det gick bra efter några åk i barnbacken. Vi som åkte var Jag, Eveline, Lisa, Becca, Terese och Emelie. Becca och Eveline tycker jag var extra duktiga! :)

I dag hade vi engelskaredovisning och det var det värsta jag gjort på länge. Men nu är jag nog gladast av alla att det är över. Usch...
Hade också idrott i dag och som några av er vet så hatar jag att hoppa över plintarna MEN i dag så hoppade jag verkligen över den där fyrbenta jäveln. Inte så högt dock, blev bara på fyran och efter ett tag, tro det eller ej.. så tyckte jag faktiskt att det blev riktigt roligt! Har också fått en jättefin födelsedagspresent av Becca, hela 150kr på Hööks. Tycker dock att det var lite för mycket av Becca att ge mig så mycket och jag som gav henne så lite.. Aja, det var sjukt snällt av Becca.. TACK!!! (:

FREDAG I MORGON!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0