Lugn dag i dag

Har varit i stallet ungefär hela dagen. Mockat, sopat, ryktat hästarna, ja.. det vanliga. Tog in Sindy i stallet mitt på dagen för att jag skulle prova sadeln och kolla så att den låg bra på henne och gissa vad? Den låg perfa! Iallafall ur mitt perspektiv. Jag tog då ett snabbt beslut och bestämde mig för att göra en liten ridtur bara för att få känna på sadeln ett tag. Den satt som en smäck och Sindy verkade också trivas med den, vilket är huvudsaken.

STÄÄDAT ½
Senare så gick jag till sadelkammaren och uscha så som det ser ut där inne då lampan väl är tänd. >.<
Jag möblerade om allting därinne och i morgon ska jag puttsa upp det som finns där och kasta bort det som är trasigt eller som jag bara inte behöver. Synd att min syster hade stulit kameran av mig för annars hade ni fått se en före/efter bild. Det kan ni iof fortfarande få men det ser inte riktigt lika stökigt ut där inne nu som det gjorde tidigare i dag. Aja, en härlig dag har det varit med hästarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0