Dillegård

Nu har jag puttsat stövlarna och hjälmen tills i morgon. Ridbyxorna var väl kanske lite väl skrynkliga men vem bryr sig? Fick iallafall reda på att vi skulle rida på islandshäst allihopa och ha lektion med gymnasieleverna, piinsamt! Men detta kommer nog att gå bra och eftersom att jag aldrig ridit islandshäst så ser jag verkligen fram emot det! :D Ni får hoppas att Jag, Becca, Desireé och Emelie överlever dagen, haha!

Kvällstur på Sindy
Efter skolan åkte jag dirket till stallet för att rida och Sindy hade skitat ner sig som en gris.
Men iallafall, under ridturen så var hon faktiskt riktigt fin att rida och bjöd på frammåt. Tränad lite på skänkelvikningar och det syns tydligt från marken att hon har betydligt svårare att röra sig åt vänster än höger. Stackars lillhästen dåå.
Red lite på volter också och för en gångsskull så genade hon inte så in i helvete!!
Äntligen börjar hon lära sig lite eller så är det bara jag som har blivit tydligare?

Bilder
Knäppte ju en del bilder från det men de blev ju inte dirket bra eller så.
Men ska försöka ladda upp dem. En blogg utan bilder är tråååkiigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0